środa, 22 czerwca 2011

z igłą za pan brat...


Na blogu Kwiatu Dolnośląskiego ruszyło nowe przedzlotowe wyzwanie
- zajrzyjcie koniecznie !!!

Ja stworzyłam breloczek w kształcie sowyz kawałków kolorowych
arkuszy filcu.
Za oczka posłużyły mi 3mm ćwieki .
Dla orzywienia mojego smutaska dodałam kolorowe kwiaty :)




Przyszła kolej na dzianinę ........ powstały z niej nieskomplikowane etui.



Jeden z nich trafił do kolerzanki jako nowa szatka telefoniku,
drugi upodobała sobie moja córcia na swoje skarby.

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do zabawy !!!

9 komentarzy:

  1. o kurczeeee:):):) ale piekna sówkaa:):):)etui też super:):) uwielbiam paski:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your creative works! The owl is fantasitc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam to etui! Idealnie pasuje na mojego komórczaka. :D Gosiu, jeszcze raz dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sówka i te etiu takie kolorowe:))))Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. sowa rewelacyjna:)etui cudne głównie za sprawą bardzo fajnych tkanin...były by z nich rewelacyjne torby plażowe:))

    OdpowiedzUsuń